Maak kennis met Kantoor Vreugdenhil.
Maandag 1 februari 2016 opent Rabobank Noord-Groningen het Rabobank Servicepunt in Kantoor Vreugdenhil.
Rabobank Noord-Groningen staat voor betrokken en dichtbij. Alhoewel online bankieren een steeds grotere rol krijgt in onze maatschappij, is dat niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid.
De definitie van service is: diensten aan klanten en het geven van hulp. ‘Dat is ook precies wat klanten van het Rabobank Servicepunt kunnen verwachten’, zegt Karl Pladdet, directeur Particulieren van Rabobank Noord-Groningen. ‘Voor veel vragen over dagelijkse bankzaken kunt u terecht bij het Rabobank Servicepunt’. Yvonne de Vries-Vreugdenhil van Kantoor Vreugdenhil vult aan dat haar medewerkers klanten begeleiden naar het Servicepunt, zodat ze onder het genot van een kopje koffie/thee verbinding maken. Een servicepunt is dus een locatie waar klanten direct contact met de Rabobank kunnen maken. Voor alle vragen over bankzaken krijgen zij via de online verbinding met de Rabobank antwoord. De professionele Rabobank medewerker neemt de tijd om klanten bij te staan en advies te geven, via dit kanaal. Deze verbinding komt tot stand met hulp van een medewerker van Kantoor Vreugdenhil.
Op maandag 1 februari opent de Rabobank een Servicepunt in Uithuizermeeden in samenwerking met Kantoor Vreugdenhil. Om 10.00 uur bent u van harte welkom om kennis te maken met het Servicepunt.
Naast een rondleiding, zijn er leuke activiteiten georganiseerd voor kinderen. En er is een prijsvraag over het Servicepunt. De winnaar maakt kans op een iPad Air.
Openingstijden
Het Rabobank Servicepunt is iedere werkdag toegankelijk.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/158832/Rabobank-klanten-in-Uithuizermeeden-komen-weer-in-beeld